Dag 21 - Outpatient department

27 juli 2016 - Kumasi, Ghana

Vandaag gingen we weer naar de OPD. Jammer genoeg deed Kofi vandaag de middagdienst, maar we konden gelukkig sel bij een andere fysician assistant zitten. Er waren echter niet veel interessante nieuwe casussen vandaag, het was een stuk rustiger dan gister. Ook legde deze fysician assistant ons niet veel uit en de consulten zijn in twi, het lokale dialect, waardoor het moeilijk te volgen was. Er kwam wel nog een hele schattige drieling langs die pas een paar maanden oud was en we hebben weer genoeg andere schattige kindjes gezien.
Aangezien het heel rustig was en het zonnetje eindelijk weer een keertje scheen, in tegenstelling tot de afgelopen dagen, zijn we eerder gestopt om te gaan zwemmen. 's avonds zijn we nog even naar de pub gegaan.
We hebben inmiddels alle afdelingen van het ziekenhuis gezien. Morgen gaan we alle afdelingen langs om van iedereen afscheid te nemen. Vrijdag hebben we de vaccinatie-outreach en vanaf volgende week beginnen we in een ander ziekenhuis.

1. Nicoline Springorum:
    28 juli 2016
    Hé Joost, wat mooi om alle verhalen te lezen, die je mee maakt. Ik ben benieuwd naar je ervaringen in het volgende ziekenhuis. Is dat een ziekenhuis met andere afdelingen? Ga je dit weekend leuke dingen doen?
  2. Simone:
    1 augustus 2016